Werkbezoek Tweede Kamerlid Erik Haverkort

Op vrijdag 10 februari mochten Fidel, Tjeerd en Casper aansluiten bij een werkbezoek van Tweede Kamerlid Erik Haverkort op de bodemas wasinstallatie van Blue Phoenix Group in Assendelft.

Tijdens dit bezoek hebben zij laten zien wat het inhoudt om bodemassen schoon te maken en te laten voldoen aan de voorschriften van de Greendeal verduurzaming bodemassen. Tegelijkertijd hebben zij van deze mogelijkheid gebruik gemaakt om toe te lichten dat zij van de overheid een meer actieve rol verwachten bij het omarmen van deze nieuwe grondstof in haar publieke werken. Wij als lokale VVD hebben ook in dit gesprek feedback gekregen over de communicatie vanuit de gemeente en daaraan gelieerde instanties, dit was voor ons nuttige input waar wij zeker op zullen gaan letten.

Bedankt Claire Dijkman voor het bij elkaar brengen van Den Haag en Zaanstad en het regelen van dit werkbezoek op deze inspirerende locatie.