Groen Waterrijk echt van start.

Afgelopen zaterdag was het de eerste werkochtend voor het uit een VVD-initiatief ontstane inwonersinitiatief op de “Forbostrook”. De bewoners hebben het initiatief opgepakt en Groen Waterrijk opgericht. Omdat er geen geld vanuit de gemeente beschikbaar wordt gesteld wordt er sponsoring gezocht en gekregen.

5 mooie bomen in bakken, bloemenzaad voor een bloemenstrook en er wordt een prairietuin aangelegd. Omdat de VVD dit initiatief een warm hart toedraagt waren we aanwezig. Fidel, Rina en Stephanie vergezeld door Max en Martijn hebben meegeholpen bij deze werkochtend. En we zijn natuurlijk niet met lege handen gekomen. Voor alle deelnemers is er vlaai verzorgd door de VVD. Van de Limburgia uit de Kaaikhof: koop lokaal!

Een speciaal woord van dank aan Saskia en Corine. Zij zijn vanaf het begin betrokken bij dit initiatief en hebben enorm veel werk verzet om de overeenkomst met de gemeente tot stand te brengen, overleg te voeren en sponsoren te zoeken. Saskia was de hele ochtend aanwezig en die hebben we extra in het zonnetje gezet met lekkere paaseitjes. Via deze link treft u een filmpje aan gemaakt tijdens de ochtend.