Inzameling voor de Voedselbank.

Wat doe je als je op facebook leest dat de Zaanse Brandweer een inzameling doet voor de Voedselbank. En dat dat gecoördineerd wordt door Ronald Dekker van de Brandweer vanuit de post Houtveldweg. Dan start je spontaan een inzamelingsactie tijdens de borrel op de Ledenavond van 25 november.

Bestuur en fractie hebben geld ingelegd en zelfs de beheerder van Koog aan Zee trok zijn portemonnee voor een  bijdrage. Maar dan ben je er nog niet want geld moet nog worden omgezet naar boodschappen. Rina Schenk en Tjeerd Rienstra zijn op pad geweest om boodschappen te doen. En daarna zijn 2 kratten en een doos vol boodschappen ingeleverd bij de Brandweerpost aan de Houtveldweg. Ronald was erg blij met deze bijdrage. En voor alle tijd en energie die hij erin steekt hebben we hem een doos bonbons gegeven. Wilt u zelf ook nog meedoen dan kan dat nog tot 16 december 2019. Voor de inleverpunten en data kunt u kijken op: www.brandweer.nl/zaanstreek-waterland/voedselbank