VVD winnaar in Zaanstad.

De VVD is bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 wederom de grootste partij geworden van Zaanstad met ruim 19% van de stemmen. De Zaanse VVD wil al haar kiezers bedanken die de VVD het vertrouwen hebben gegeven om ons land uit de coronacrisis te leiden en een vliegende start te maken met het herstel. Ook willen wij met heel veel dank onze vrijwilligers bedanken die een bijdrage hebben geleverd aan deze campagne.

Natuurlijk feliciteren wij daarnaast ook alle andere winnaars in Zaanstad. In het bijzonder willen wij onze felicitaties richten aan D66, Forum voor Democratie, JA21, en Volt voor de mooie resultaten.

Campagneleider René Klaassen: ‘Door de coronamaatregelen was de campagne anders dan anders. Maar met digitale bijeenkomsten zijn wij in verbinding gebleven met onze inwoners. Daarnaast  ben ik trots op onze vrijwilligers die door weer en wind huis aan huis flyers hebben bezorgd’.

Op 16 maart 2022 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen in Zaanstad. De Zaanse VVD zal er alles aan doen om het vertrouwen van de Zaanse kiezer vast te houden. Hiervoor komen wij, zodra het weer mag, bij u in de wijk langs om mee te praten over uw wijk en wat voor u belangrijk is.

Bent u geïnteresseerd om volksvertegenwoordiger te worden namens de VVD of vrijwilliger te worden in onze campagne? Neem dan contact op door een e-mail te sturen naar bestuur@vvdzaanstad.nl. Ook kunt u ons volgen via onze website, Facebook, Instagram en Twitter.

Graag ook mee doen met de optimisten? Word lid! vvd.nl/word-lid

Namens VVD Zaanstad,

Hans de Best (Voorzitter)

Stephanie Onclin (Fractievoorzitter)